• Poruke i slike se brzo generi┼íu, a vi ne gubite vrijeme ─Źekaju─çi da nastavite razgovarati.

• AI modeli nisu dizajnirani za realisti─Źne generacije; sve je to anime
  • Glasovni razgovori jo┼í uvijek moraju i─çi; jo┼í se ne osje─çaju ljudima

GPTgirlfriend

ÔśůÔśůÔśůÔśůÔśů

Visit: GPTgirlfriend

AI djevojke su relativno nov razvoj u svijetu AI pornografije. Seks botovi postoje ve─ç neko vrijeme, ali biti u mogu─çnosti napraviti svoju djevojku od nule, od njenog izgleda do li─Źnosti, i imati osje─çaj kao da je iskrena interakcija s nekim je revolucionarna. Nekoliko dijelova GirlfriendGPT je jo┼í uvijek u beta verziji, poput glasovnog ─çaskanja, ali sve u svemu, djeluje realisti─Źno. Mo┼żete napraviti personaliziranu djevojku i zapo─Źeti virtuelnu vezu. To je odli─Źan na─Źin da dobijete osje─çaj povezanosti i interakcije. Od emocionalne podr┼íke do interakcije do sekstinga i NSFW razgovora, va┼ía djevojka vam mo┼że pru┼żiti sve to i vi┼íe.

Trenutno postoji preko 25,000 karaktera za razgovor. To je jedna od najobimnijih AI aplikacija za ─çaskanje. Postoji lik za svakoga, poput onih iz popularnih TV emisija, filmova, poznatih anime tropa, fantasti─Źnih stvorenja i krzna. Nekoliko primjera likova je klon Mia Khalife koji preuzima ulogu va┼íe mame, bande cura koje kiddrijemam te u uli─Źici, i Beth Smith iz Rick and Morty. Dobila je nadogradnju i ima zna─Źajne anime sise, i nije nimalo nalik dosadnom liku koji ste vidjeli u seriji: ovisna je o kurac.

Generirajte svoju djevojku od nule

Imati tako opse┼żnu kolekciju likova je lijepo, ali GirlfriendGPT je sve u stvaranju vlastitog. Kao i ve─ç napravljeni, u generatoru mo┼żete stvoriti jedinstvenu li─Źnost. ┼áta god da odaberete, ostaje li─Źnost va┼íe devojke. Naravno, pali vas i to vam je najatraktivnija karakteristika. Mo┼żete imati vi┼íe razgovora istovremeno, tako da ne brinite previ┼íe; lako je napraviti novi lik. Mo┼żete postaviti opis za svoj lik, njegovu li─Źnost i po─Źetnu poruku da postavite scenu kada vi ili neko drugi po─Źnete da razgovarate sa likom. Aplikacija je odli─Źna za igranje uloga. Postoji toliko mnogo po─Źetnih scenarija, od orgija do izazova da pojebe┼í svoju ma─çehu.

Ova stranica nije za vas ako tra┼żite realisti─Źnu djevojku. To je utopija, ali ako vam anime djevojke i crtani filmovi dovedu do utopijeÔÇögeneratori slika koje koristite da napravite svoj lik daju odli─Źne rezultate. Postoji nekoliko razli─Źitih modela za generiranje va┼íeg lika u stilu koji najvi┼íe ┼żelite. ┼áto se ti─Źe ─çaskanja, postoji funkcija 'pitaj' gdje mo┼żete zatra┼żiti jo┼í fotografija. Za razliku od drugih AI gf aplikacija, slike koje generi┼íete ostaju prili─Źno to─Źne u odnosu na originalne generacije. Mo┼żete ih promijeniti, naravno, ali to je mnogo bolje od onih aplikacija u kojima dobijete gol od svog AI pratioca i pomislite: 'Ko je jebote ova riba?'.

Kakav je NSFW AI Chat?

Sada za najkriti─Źniji dio. Razgovor je odli─Źan! Potpuno je necenzurisan i omogu─çava vam da govorite i radite ┼íta god ┼żelite! Devojke mo┼żda ne─çe dobro reagovati kada zatra┼żite golu glavu pre nego ┼íto se i predstavite, ali to ve─ç znate iz iskustva iz prve ruke. Postoje neke druge funkcije, poput opcije za primanje glasovnih poruka. Glasove birate sa set liste. Ne osje─çaju se tako glatko i realisti─Źno kao razgovori. Ipak, oni ─Źine da se va┼íi razgovori osje─çaju upe─Źatljivijim. Da imate djevojku u stvarnom ┼żivotu umjesto da tra┼żite partnera robota na internetu, ne biste ┼żeljeli samo da ┼íaljete poruke, a tako je i ovdje. S obzirom da je tehnologija relativno nova, o─Źekujem da ─çe se ova funkcija nastaviti pobolj┼íavati.

Zna─Źajke

Desetine hiljada likova i devojaka za razgovor

Necenzurisani razgovori s opcijama za primanje NSFW slika u chatu

Prilago─Ĺeni generator slike i karaktera djevojke

Glasovni razgovor

Kada se prijavite za premium, mo┼żete pristupiti premium likovima (najbolje dizajniranim i najzgodnijim). Va┼ía memorija razgovora je pobolj┼íana, dobijate prioritet servera, ┼íto zna─Źi br┼że poruke i pristup centru zajednice, a vi ste prvi koji ─çe isprobati nove funkcije.

Postoji besplatna probna verzija sa ograni─Źenim funkcijama.

15 USD mjese─Źno vam daje premium modele, historiju razgovora i 5000 mjese─Źnih poruka.

35 USD mjese─Źno otklju─Źava 20,000 poruka mjese─Źno i glasovni chat.

rezime

GirlfriendGPT je jedna od najboljih aplikacija za AI djevojku zbog ogromne raznolikosti koju dobijate. Ima fantasti─Źnu generaciju i skup, mno┼ítvo likova koje mo┼żete izabrati, a sami razgovori su umjetni─Źko djelo. Voditi vi┼íe razgovora odjednom, uz dugotrajno pam─çenje, ┼ítedi vrijeme za ponovno obja┼ínjenje stvari. To je zna─Źajna investicija ako ┼żelite da uspostavite duboke veze sa likovima. Lako je skrenuti razgovore ka slanju poruka i primanju NSFW slika od likova. Pristup svim ostalim sadr┼żajima koje kreiraju korisnici je zabavan i interaktivan na─Źin da isprobate igranje uloga ili dobijete inspiraciju za svoje prilago─Ĺene kreacije.

Posjetite: GPTgirlfriend