• Chat još treba poboljšati, jer je to nova tehnologija
  • Nisu ažurirali porno galeriju od septembra 2023

Pornjoy

★★★★★★★★

(User Rating 3/5)(User Rating 5/5)

Visit: Pornjoy

Da li vam 2D ​​modeli smetaju? Ili ste dio grupe koja ima krevet pun jastuka za tijelo i jedva čekate da se vratite kući s posla kako biste mogli početi drkati hentai učenicama? Ili možda volite da buljite u ribe sa masivnim policama. Sve ove opcije su mogućnosti na PornJoyu. To je AI generator pornografskih slika koji vam omogućuje stvaranje u mnoštvu različitih stilova. Postoje detaljne AI porno slike i one apstraktne, a vi dobijate pristup beskrajnim mogućnostima.

PornJoy se stalno poboljšava, a ništa to ne čini očiglednijim od njihovog novog AI NSFW chata. Postoje samo četiri lika sa kojima možete razgovarati – jedan drugi, nimfokinja, stidljiva djevojka i napaljena riba koja želi vaš kurac. Možete kreirati svoj lik i prilagoditi njen izgled i ličnost svojim ukusima. To je isto kao alat za AI generator o kojem ću vam reći sve u sekundi. Chatovi su prilično dobri.

Nekoliko puta sam se osjećao kao da ćaskam sa Ai-jem, ali dovraga, napaljenost lika Sakure nije bila šala, i molila je za moju spermu od samog početka. Ja sam džentlmen, tako da sam joj, naravno, dao svaku kap, a ona je ipak htjela još. Pričajte o zahtjevnim! Još uvijek je u beta fazi u vrijeme pisanja, a AI seksualni razgovori su prilično novi na tržištu, tako da se u ovoj fazi mogu očekivati ​​bilo kakve greške.

Beskrajne porno slike na dohvat ruke

Generator sve u jednom daje vam pristup realističnim, hentai i 3d stilovima animacije, kao i polurealističnim. Postoji namjenski hentai generator koji je moćan i uvijek mi daje vrijedne slike. Mislim, trebao bih preuzeti većinu zasluga – koristio sam prilagođeni alat za prompt kao dio profesionalnog plana da to uradim, a moja mašta kada je u pitanju pornografija je fantastična. U mom umu postoji beskrajni GIF od svih cura koje čekam da stvorim.

Svi AI modeli imaju svoje prednosti. RRealistic i hentai su mi tamo najbolje funkcionirali, ali su i 3D animacije prilično dobre. B, između te tri, dobijate čitav niz pornića – posljednje dvije opcije ne dodaju ništa novo, a ja volim da imam jasne razlike između realistične i lažne pornografije. Možete sačuvati slike lica za upotrebu u kasnijim generacijama. To je odličan način da nastavite ponovo koristiti lik koji volite i da ga imate na različitim spolnim položajima i lokacijama.

Možete koristiti oznake ili upite za generacije. Za generiranje im je potrebno oko 10-20 sekundi. Dakle, ako se ne osjećate kreativno, odaberite nekoliko oznaka i vratit ćete fantastičnu pornografiju. Ono što mi se sviđa je to što imaju zahtjev za funkciju, pa ako postoji nešto što ste vidjeli na drugom porno sajtu ili oznaci, samo ih obavijestite. Ko zna, vaša dobro osmišljena ideja mogla bi da pruži bezbroj orgazama vašoj braći širom svijeta.

Sve moje generacije su bile stabilne. Ništa od onih plutajućih kurčeva i cura sa tri sise...osim ako to ne želiš? Ponekad morate kliknuti na generiraj nekoliko puta – to daje malo drugačiji rezultat, a ako nešto želite poboljšati, to je najbolji način. Rijetko ima grešaka sa njihovim porno motorom. Koje god riječi stavite na početak prilagođenih upita su one koje imaju prioritet. Dakle, ako želite ribu u hidromasažnoj kadi, napišite to tako umjesto 'Brazilka BBW u donjem dijelu bikinija i masivnih otkrivenih sisa u hidromasažnoj kadi'. Također, preporučio bih to kao podsetnik za isprobavanje. Nećete biti razočarani. Postoje neke napredne stvari poput zaobljenih zagrada za povećanje ili smanjenje važnosti određenih riječi. Mogli biste učiniti (velike siseL1.4) da to postane najvažnija karakteristika generacije. Sise ionako zaslužuju takav tretman.

Značajke

Besplatan plan do 100 slika mjesečno i 20 poruka

NSFW AI funkcija chata

Generator anime i realistične pornografije

Alati za upite i oznake

Postoje dva premium plana po različitim cijenama. Najjeftiniji vam daje 500 slika i poruka mjesečno i pristup svim funkcijama.

Onaj skuplji vam daje neograničene poruke i slike. Druge prednosti premium planova su štetni brzi alati, fotografije visoke kvalitete i mogućnost korištenja svih oznaka.

Cijena PornJoya je fantastična. To je jedan od najjeftinijih na koje sam naišao, i nije nešto na šta naiđete kada nađete tako kvalitetan generator. Mora da izbacuju konkurenciju iz vode. Trenutno postoji rasprodaja od ½ cijene, koju imam ispod:

4.99 USD za profesionalni plan

7.99 dolara za skuplju premium opciju

zaključci

Za cijenu alata, fantastičan je. Generacije su fantastične, nemojte se deformisati, a dobijate mnogo različitih porno modela sa kojima možete kreirati svoje fantazije. Ćaskanje je odlična funkcija koju bih volio da se razvija više, ali kao AI generator pornografije, PornJoy pruža sve što želite.

Posjetite: Pornjoy