• Puno podrške.

• Neki od alata su još uvijek u beta fazi u vrijeme pregleda i nisu najstabilniji.

Pornify

★★★★★★★★★

(User Rating 4/5)(User Rating 5/5)

Visit: Pornify

Evo jednog od najboljih AI porno generatora za tebe danas, moj napaljeni prijatelju. Jedan od onih koji vam daje sve alate koje biste ikada poželjeli, a umjesto da vam ih daju u nespremnom stanju, svi su napredni i savršeno rade posao. Početna stranica vam daje samo okus svih stvari koje dolaze – ogromnu listu pornografskih slika koje je generirala umjetna inteligencija, AI likove za ćaskanje i neke video zapise. Najbolja stvar od svega je da nijedan od ovih nema deformiteta. Svi su prikazani u fotorealističnom stilu koji je teško replicirati na drugim AI porno sajtovima.

Pornify vam omogućava da pravite sve vrste pornića generisanih veštačkom inteligencijom

Slike su fantastične; možete početi da ih pravite na besplatnom planu. Dobićete par generacija sporije, ali ćete verovatno primetiti sve VIP oznake. Pornify tim stalno objavljuje nova ažuriranja i funkcije – to je posao u toku, ali je već u velikoj fazi. Oni i dalje traže povratne informacije od korisnika, što je veliki dio njihovog modela. Više sam nego sretna što mogu dati svoje mišljenje o tome kako sve ove stvari učiniti seksipilnijima! Samo čekam svijet u kojem možete dobiti cijelo 10-minutno remek-djelo porno videa. Možete koristiti oznake za generiranje slika i vizualno pretraživati, a oni su upravo objavili svoju beta verziju alata za brzu pretragu. To je još uvijek u toku, ali to je u redu – bilo je primjetno nedostajalo na stranici neko vrijeme, i drago mi je da su ga objavili.

Postoji samo 5 AI modela, što ga stavlja u sredinu, ali stil slike (eksperimentalni) je tamo gdje je. Postoje klasične opcije za fotografije ili anime plus više od 12 drugih opcija. Ima jedna karikatura koja mi je privukla pažnju. Nikada ranije nisam vidio tu vrstu pornića, pa sam ga isprobao, i dobro... shvatite da je u beta fazi s razlogom. Ne, jer to uopće ne funkcionira, ali to je samo čudan stil za drkanje. Možda kao pin-up stil, što ima smisla, ali inače, dovraga ne od mene.

Odlična karakteristika je to što ove slike ne kreirate samo radi toga. Pogledajte one na početnoj stranici – možete početi pričati sa slikama! I napravi svoju AI djevojku. Odaberite njihov izgled, unesite svoje preferencije za njihovu ličnost, interesovanja i hobije i počnite razgovarati. Pilići koje možete birati imaju isti visok kvalitet kao i ostatak stranice i modeli. Momci su svi mišići posuti ogromnim kurčevima, a cure su ispale sise, ali većina izgleda SFW. Ta pretpostavka prestaje onog trenutka kada počnete da ćaskate, gdje izlazi njihova napaljena strana. Likovi imaju neke informacije o svojim ličnostima, poput onoga što rade za hobi, ličnosti, fetiša i uzbuđenja. Sjajno je imati ovakvu stranicu koja nudi GF razgovore. Štedi novac jer ne morate ići na web stranice specifične za chat. Pornify ima sve stvari koje će vam ikada trebati.

I evo kraja: možete napraviti neke video zapise sa istim sistemom kao njihov generator slika. Kratki su i nemaju uobičajeni stil videozapisa generiranih umjetnom inteligencijom. Ne postoje hiljade slika koje se kreću zajedno da bi izgledalo kao da se kreću, već je vjerovatnije da se morfiraju. One su tečne i dobro se slažu. Divlje je vidjeti kako brzo napreduje video tehnologija umjetne inteligencije. Do kraja godine biće jebeno prelepo. Ovdje je čak i alat za skidanje. Već su prošli kroz mnoge iteracije, svaka je postajala sve bolja i bolja, a njihov trenutni model je dosljedan. Većinu vremena savršeno skida odjeću. Privatnost je ovdje na prvom mjestu, a slika koju postavite neće biti sačuvana nigdje – čim zatvorite sesiju ili napravite novi akt, ona nestaje.

Pornify Features

Kreirajte AI likove i počnite slati poruke s njima u sigurnim NSFW razgovorima.

Napravite porno video zapise generisane umjetnom inteligencijom

Neverovatno detaljna kreacija slike

Alat za skidanje

Premium vam daje mnoštvo novih oznaka, pristup generacijama zasnovanim na promptu, neograničene generacije, neograničeno ćaskanje, generisanje video zapisa i neograničeno svlačenje, a možete napraviti prilagođene scenarije za igranje uloga u vašim razgovorima. Također dobijate prioritetni red i podršku od njihovog tima ako naiđete na bilo kakve probleme dok pravite tone različitih vrsta AI pornića.

Cijene

Zgodna stvar ovdje je pristupačan sistem po jednoj cijeni koji vam daje sav pristup. Ništa kao višeslojni sistem.

9.99 dolara svakog mjeseca za neograničen pornografiju? Da!

zaključci

Pokušavao sam biti nepristrasan, ali Pornify je jebeno nevjerovatan u poređenju sa svim ostalim AI porno sajtovima. Ako morate da izaberete jednu, neka bude ova. Cijena, broj karakteristika, kvalitet generacija i alati koje još nitko nema (i sva raznolikost oznaka!) čine ga pobjednikom u svim kategorijama. Nakon prve generacije, stranica će biti označena kao bookmark.

Posjetite: Pornify