• Vrhunska tehnologija i slike fantastičnog kvaliteta

• Nije specifično za pornografiju, tako da propuštate mnoge druge funkcije
  • Potrebno je neko vrijeme da se razumiju napredne karakteristike AI generacija

GetimgAI

★★★★★

Visit: Getimg.ai

Iako je primarna upotreba ove aplikacije stvaranje neke fantastične AI umjetnosti, NSFW je dostupan. Brothers Assembly; moramo napraviti pornografiju! GetImg postoji već neko vrijeme i fantastičan je. Nedavno su krenuli protiv nekih porno aspekata, tako da je bolje da uđete i uživate dok možete! Ne bojte se – u najgorem slučaju, završit ćete s AI generatorom slike koji će isporučiti piliće koje puše vruće i nedeformisane. Tačno kako volim svoje žene. Jednostavan je za upotrebu i intuitivan za korištenje i početak, ali može dati više kada se naviknete na njega.

Alat je baziran na upitima, i iako pomaže posjedovanje znanja o nekim naprednijim funkcijama, on mijenja igru ​​za svu raznolikost koju dobijete. Jednom kada steknete neko iskustvo, shvatićete to mnogo više, i to će vam se za tren osetiti kao izraz vašeg napaljenog i sjebanog uma. Mislim to kao najviši oblik komplementa. Ovdje ima toliko potencijala s negativnim poticajima i kreativnim karakteristikama.

Besplatno korištenje Porn Generatora!

Možete početi koristiti ovaj alat odmah i besplatno! Bez plaćanja članstva, nemate pristup nekim alatima na koje ću se obratiti kasnije, ali dobijate 100 kredita mjesečno. Svaka generacija košta jedan kredit, tako da je to 100 besplatnih pornografskih slika koje možete napraviti! Ni vrijeme čekanja nije kažnjavajuće, kao na nekim stranicama gdje dobijete 'besplatnu probnu verziju' 1 slike i morate čekati 2 minute da biste je vidjeli, samo da biste je našli zamućenu. GetImg vam pruža kompletnu uslugu od samog početka.

Postoje neke cool funkcije osim funkcije prompta. Možete odabrati nekoliko različitih stilova, rezoluciju i koliko slika želite (do 10), a možete koristiti i ulazne slike. Dakle, ako želite lice zakošeno na siguran način ili vruće babe i želite da ponovite pozu, prvo stavite sliku, a vi ćete je replicirati pomoću AI i bilo koje druge informacije koje ste upisali. Radi fantastično, a koristio sam ga da napravim nekoliko fotografija plavuše babe sa dugim nogama da pokrije svoju macu, da dobije efekat da je neko stidljiv da joj je stranac ušao golu u saunu. Sljedeće slike koje sam napravio izgubile su svaki osjećaj te stidljivosti kako bih testirao puni opseg ove aplikacije, a pornografija je bila jednako uvjerljiva kao i prva slika.

Zamjenije karakteristike mijenjaju broj koraka, skalu za navođenje slika i seme ako želite da pokušate i ponovo kreirate nešto. Treba im malo vremena da se petljaju s njima, ali mogu u potpunosti osloboditi moć ovog AI porno alata ako ih pravilno koristite, dobivajući svaki put seksi slike i boljeg kvaliteta.

Jedina stvar koja vam nedostaje na ovoj stranici je da ne dobijate HD slike besplatno.

Značajke

AI generator teksta u sliku.

Uredite slike pomoću moćnih algoritama za uklanjanje objekata ili uređivanje bilo čega.

DreamBooth – ovdje prilagođavate AI modele

Koristite ulazne slike da utičete i kopirate ih u AI format – mislite na ljude, lica, uglove i takve stvari

Za 12 dolara mjesečno možete napraviti 3,000 slika svakog mjeseca i pristupiti svakoj pojedinoj funkciji na GetImg.ai, osim prioritetne podrške. Odlična je vrijednost. Nekoliko različitih nivoa, do 99 dolara mjesečno, omogućilo bi vam da kreirate 60,000 slika svakog mjeseca. Osim ako vam je potreban alat za vaš posao ili ne želite da kreirate neku užurbanu porno biblioteku za ličnu upotrebu, ne znam zašto biste želeli da poskupite do 99 dolara mesečno.

Premium vam omogućava da generišete više slika odjednom pomoću generatora u realnom vremenu, gde se sve što unesete materijalizuje u realnom vremenu u skladu sa promptom, što rezultira bržim generisanjem slike i boljim kvalitetom.

12 USD/mjesečno do 99 USD/mjesečno. Postoje četiri plaćena nivoa, a glavna razlika je u tome koliko slika možete napraviti mjesečno. Inače, dijele iste prednosti, samo se svaki put lagano povećavaju.

zaključci

Kao što sam rekao nekoliko puta, ovo je više opće sredstvo nego pornografski AI generator. Ali ne dozvolite da vas to zavara; ako imate mašte za to, a nešto mi govori da imate, možete ga savršeno dobro iskoristiti da dobijete NSFW sadržaj. Kvaliteta slika je jedna od glavnih prednosti ove aplikacije, kao i činjenica da je možete besplatno isprobati. Mnogo je izdašniji od sličnih aplikacija. Preporučujem da počnete s besplatnim planom i petljate se s postavkama. Uskoro ćete stvarati neke zaista seksi slike i razmišljati o tome da se vratite svom telefonu ili kompjuteru kako biste nastavili da snimate više pornića i divite se svojim remek-djelima.

Posjetite: Getimg.ai