• Puno podrške.

• Neki od alata su još uvijek u beta verziji u vrijeme pregleda i nisu najstabilniji.

Pornify

★★★★★★★★★

(User Rating 4/5)(User Rating 5/5)

Visit: Pornify

Evo jednog od najboljih AI porno generatora za tebe danas, moj napaljeni prijatelju. Jedan od onih koji vam daje sve alate koje biste ikada poželjeli, i umjesto da vam ih damo u nespremnom stanju, svi su napredni i savršeno obavljaju posao. Početna stranica daje vam samo okus svih stvari koje dolaze – ogroman popis porno slika koje je generirala umjetna inteligencija, likova umjetne inteligencije s kojima možete razgovarati i nekoliko videozapisa. Najbolja stvar od svega je što nijedan od njih nema deformiteta. Svi su prikazani u fotorealističnom stilu koji vam je teško ponoviti na drugim AI porno stranicama.

Pornify vam omogućuje izradu svih vrsta pornografije generirane umjetnom inteligencijom

Slike su fantastične; možete ih početi izrađivati ​​na besplatnom planu. Dobit ćete nekoliko generacija sporijom brzinom, ali ćete vjerojatno primijetiti sve VIP oznake. Pornify tim neprestano objavljuje nova ažuriranja i značajke – rad je u tijeku, ali već je u velikoj fazi. I dalje traže povratne informacije od korisnika, što je veliki dio njihovog modela. Rado ću dati svoje mišljenje o tome kako sve ovo učiniti seksipilnijim! Samo čekam svijet u kojem možete dobiti 10-minutno remek-djelo porno videa. Možete koristiti oznake za generiranje slika i vizualno pretraživanje, a oni su upravo objavili svoju beta verziju alata za brze poruke. Još uvijek je u tijeku, ali to je u redu – neko vrijeme je primjetno nedostajalo na stranici i drago mi je da su ga objavili.

Postoji samo 5 AI modela, što znači da je sredina, ali stil slike (eksperimentalni) je tu gdje je. Postoje klasične fotografije ili anime opcije plus više od 12 drugih opcija. Postoji jedna karikatura koja mi je privukla pažnju. Nikad prije nisam vidio takvu vrstu pornografije, pa sam je isprobao, i dobro... shvatili ste da je s razlogom u beta fazi. Ne, jer uopće ne funkcionira, ali to je samo čudan stil za drkanje. Možda poput pin-up stila, što ima smisla, ali inače, dovraga ne od mene.

Super značajka je da ne stvarate ove slike samo radi njih. Pogledajte one na početnoj stranici – možete početi razgovarati sa slikama! I napravi svoju AI djevojku. Odaberite njihov izgled, unesite svoje preferencije za njihovu osobnost, interese i hobije i započnite razgovor. Pilići među kojima možete birati imaju istu visoku kvalitetu kao i ostatak stranice i modeli. Dečki su svi mišićavi horori, a cure imaju sise napolju, ali većina izgleda kao SFW. Ta pretpostavka prestaje onog trenutka kada počnete čavrljati, gdje dolazi do izražaja njihova napaljena strana. Likovi imaju neke informacije o svojim osobnostima, poput onoga što rade za hobi, osobnost, fetiše i paljenje. Sjajno je imati ovakvu stranicu koja nudi GF chatove. Štedi novac jer ne morate ići na web-mjesta za chat. Pornify ima sve što vam je potrebno.

I ovdje je kraj: možete napraviti neke videozapise s istim sustavom kao i njihov generator slike. Kratki su i nemaju uobičajeni stil videozapisa generiranih umjetnom inteligencijom. Ne postoje tisuće slika koje se kreću zajedno da bi izgledalo kao da se kreću, već se vjerojatnije mijenjaju. Tekući su i jako dobro teku zajedno. Nevjerojatno je vidjeti koliko brzo video AI tehnologija dolazi. Do kraja godine bit će jebeno lijepo. Ovdje postoji čak i alat za svlačenje. Već su prošli kroz mnoge iteracije, svaka je postajala sve bolja i bolja, a njihov trenutni model je dosljedan. Većinu vremena savršeno skida odjeću. Privatnost je ovdje na prvom mjestu i koju god sliku učitate neće biti nigdje spremljena – čim zatvorite sesiju ili napravite novi akt, ona nestaje.

Pornify značajke

Stvorite AI likove i počnite slati poruke s njima u sigurnim NSFW razgovorima.

Napravite porno videozapise generirane umjetnom inteligencijom

Nevjerojatno detaljna izrada slike

Alat za svlačenje

Premium vam daje mnoštvo novih oznaka, pristup generacijama temeljenim na upitima, neograničenim generacijama, neograničenim razgovorima, generiranju videozapisa i neograničenom razodijevanju, a možete izraditi prilagođene scenarije za igranje uloga u svojim razgovorima. Također dobivate prioritetni red i podršku od njihovog tima ako naiđete na bilo kakve probleme dok pravite gomilu različitih vrsta AI pornografije.

Cijene

Super stvar ovdje je pristupačan sustav jedinstvene cijene koji vam daje sav pristup. Ništa poput višeslojnog sustava.

9.99 dolara svaki mjesec za neograničenu pornografiju? Da!

Zaključci

Pokušavao sam biti nepristran, ali Pornify je jebeno nevjerojatan u usporedbi sa svim drugim AI porno stranicama. Ako morate odabrati jedan, neka to bude ovaj. Cijena, broj značajki, kvaliteta generacija i alati koje još nitko nema (i sva raznolikost oznaka!) čine ga pobjednikom u svim kategorijama. Nakon prve generacije web-lokacija će biti označena.

Posjetite: Pornify