• To je visoka cijena za ono što dobijete
  • Mnogo unakaženosti

Pornderful

★★★★★★★★★

(User Rating 4/5)(User Rating 5/5)

Visit: Pornderful

U samo nekoliko klikova na oznake, napravit ćete svoju pornografiju. Možete koristiti mnoštvo različitih oznaka ili brzu značajku kako biste, između ostalog, pokrenuli svoje kreativne sokove. Postoji mnoštvo različitih oznaka i alata za pretraživanje koji vam pomažu da pronađete nešto specifično bez potrebe da puno klikate po zaslonu. Nije da je neugodno, ali puno je brže. U svakom slučaju, uskoro ćete snimati toliko pornografije da ćete postati svjesni točnih oznaka koje postoje na Pornderfulu.

Postoji značajka za spremanje AI modela koje napravite. To je čudan koncept [t, ali možete 'kupiti' prava kako biste bili sigurni da ne postoji druga slična generacija. Ne shvaćam kad možete nastaviti stvarati više pornografskog sadržaja, ali hej! Tko sam ja da sudim ako želite potrošiti 69 (izvrsnih) dolara za prava na svoju sliku generiranu umjetnom inteligencijom?

Postoje opcije za izradu hentaija ili realističnih djevojaka – to je vjerojatno waifu tip koji želi biti siguran da nitko drugi ne dolazi do njegove kreacije. Izvanredna značajka koja ovdje često nedostaje je mogućnost odabira točne poze tijela. Trenutno postoji više od 80 opcija koje su jebena gomila. Dolaze s istim modelom kako bi pokazali koliko generacije i poze mogu biti dobre. Ponekad se može činiti ponavljajućim ako želite nastaviti isprobavati različite djevojke jer točna poza znači upravo to. Nema varijacija, pa kada imate 20 slika iste stvari, to postaje malo staro. Ali ako želite pozu za koju znate da će biti seksi, to je najbolji način. Upute ponekad pogrešno tumače vašu kreativnu viziju, pa je to cijenjena opcija.

Postoje neke unaprijed postavljene oznake koje znače da možete brzo krenuti ravno u izradu pornografije putem oznaka bez potrebe da ručno odaberete što želite uključiti. Kao baza, štedi vam puno vremena. Ali na kvalitetu. Slike koje sam napravio izgledale su seksi dok sam radio. Mislio sam da sam možda nešto zajebao, ali ne, to je čest problem s njihovim AI motorom. Količina čudnih kuraca, pičkica i ruku bila je van ljestvica i uništila je slike. Nekoliko je sekundi od toga da budeš seksi, ali još nije tu. Toliko drugih stranica otišlo je dalje od stvari sa sjebanim prstima.

Uredite svoje slike za seksipilnije rezultate

Loše je kada morate smisliti novi upit ili pokušati promijeniti nešto s čim niste zadovoljni. Neka vam mjesta daju mogućnosti uređivanja; neki ne, i često su zanemareni. Excellent vam daje izvrstan alat za uređivanje. Ako generirate tijelo i sviđa vam se, ali je lice sjebano ili jednostavno želite upotrijebiti drugo lice, možete odabrati taj dio slike i napraviti jednostavnu zamjenu. Slaže se besprijekorno; nešto tako jednostavno kao što je novo lice može sliku učiniti tisuću puta vrućom. Žalite li zbog toga što ste ribu učinili golom? Možete je promijeniti tako da bude u donjem rublju ili korzetu. Možete napraviti i druge promjene, poput promjene pozadine boje kose. One imaju mnogo manji učinak na seksipilnost vaše generacije, ali ih je ipak lijepo imati.

Kada steknete premium članstvo, možete promijeniti veličinu svoje slike. Izvrstan je za ljude koji koriste stolno računalo. Draži mi je od telefona. Ne samo zato što ne mogu slučajno ispustiti računalo na lice dok noću uživam u svojoj AI pornografiji, nego dobijete puno veću sliku, a to je uvijek dobra stvar. Sve slike koje napravite spremaju se u vašu galeriju. Možete ih ukloniti ako želite, ali zamislite to kao privatno skladištenje nekih seksi fotografija ako vam ikada zatreba malo ohrabrenja ili inspiracije.

Značajke

Spremite svoje AI modele za ponovnu upotrebu ili kupite prava na njih

AI upute i oznake

Mnoštvo različitih oznaka za odabir

Napredne mogućnosti uređivanja slika

Premium članstvo ovdje vam daje puno. Postoji samo jedna razina i skuplja je od većine sličnih stranica. Evo što dobivate:

Pristup premium oznakama, neograničeno stvaranje slika, manje vremena čekanja, mijenjanje i uređivanje slika, bez vodenih žigova, visoka rezolucija. Također možete početi generirati AI pornografiju u serijama od 4 slike, prilagoditi veličinu, učiniti sve što stvorite privatnim i dobiti pristup funkciji potpunih rezultata pretraživanja – što vam omogućuje da vidite još tisuće slika.

20 dolara mjesečno, malo je skuplje od drugih stranica.

Zaključci

Želim da mi se sviđa ova aplikacija; Ja znam. Ali od veljače 2024. kvaliteta mi nije dostupna. Oznake i upute su sjajni, ali sam motor kvari činjenicu da imate toliko mnogo opcija. Nema puno smisla kada gledate u slike, možda gledate i Frankensteina. Stranica postoji već neko vrijeme, a AI pornografija se neprestano poboljšava, kreće, pa se nadam da će se to promijeniti jer je sama stranica prekrasna. Potrebne su mu samo značajke da postigne istu razinu performansi.

Posjetite: Pornderful