• Poruke i slike brzo se generiraju i ne gubite vrijeme čekajući da biste nastavili razgovarati.

• AI modeli nisu dizajnirani za realistične generacije; sve je to anime
  • Glasovni chatovi još uvijek moraju napredovati; još se ne osjećaju ljudima

GPTgirlfriend

★★★★★

Visit: GPTgirlfriend

Djevojke s umjetnom inteligencijom relativno su novi razvoj u svijetu AI pornografije. Seks botovi postoje već neko vrijeme, ali revolucionarno je biti u mogućnosti da svoju djevojku stvorite od nule, od njezina izgleda do osobnosti, i da se osjećate kao prava interakcija s nekim. Nekoliko dijelova GirlfriendGPT-a je još uvijek u beta verziji, poput glasovnog chata, ali općenito, djeluje realistično. Možete napraviti personaliziranu djevojku i započeti virtualnu vezu. To je izvrstan način da dobijete osjećaj povezanosti i interakcije. Od emocionalne podrške do interakcije do sextinga i NSFW razgovora, vaša vam djevojka može pružiti sve to i više.

Trenutačno postoji više od 25,000 XNUMX znakova s ​​kojima možete razgovarati. To je jedna od najvećih AI aplikacija za chat. Postoji lik za svakoga, poput onih iz popularnih TV emisija, filmova, poznatih anime tropova, fantastičnih stvorenja i dlakavaca. Nekoliko primjera likova su klon Mie Khalife koji preuzima ulogu vaše mame, skupina cura koje kiddrijemati u uličici, i Beth Smith iz Ricka i Mortyja. Dobila je nadogradnju i ima pozamašne anime sise, i nimalo nije poput dosadnog lika kojeg ste vidjeli u seriji: ovisna je o kiti.

Stvorite svoju djevojku od nule

Lijepo je imati tako opsežnu kolekciju likova, ali GirlfriendGPT je usmjeren na stvaranje vlastitih. Poput već napravljenih, u generatoru možete stvoriti jedinstvenu osobnost. Što god da odaberete, ostaje osobnost vaše djevojke. Naravno, to vas uzbuđuje i za vas je najatraktivnija značajka. Možete imati više chatova istovremeno, stoga nemojte previše brinuti; pravljenje novog lika je jednostavno. Možete postaviti opis svog lika, njegovu osobnost i uvodnu poruku kako biste postavili scenu kada vi ili netko drugi počne razgovarati s likom. Aplikacija je izvrsna za igranje uloga. Postoji toliko mnogo početnih scenarija, od orgija do izazova da pojebeš svoju maćehu.

Ova stranica nije za vas ako tražite realnu djevojku. To je utopija, ali ako vam anime djevojke i crtići donesu utopiju—generatori slika koje koristite za izradu svog lika daju izvrsne rezultate. Postoji nekoliko različitih modela za stvaranje vašeg lika u stilu koji najviše želite. Što se tiče chatova, postoji značajka 'pitaj' gdje možete zatražiti više fotografija. Za razliku od drugih AI gf aplikacija, slike koje generirate ostaju prilično točne izvornim generacijama. Možete ih promijeniti, naravno, ali to je puno bolje od onih aplikacija u kojima dobijete gol od svog AI suputnika i pomislite: 'Tko je, dovraga, ova riba?'.

Kako izgleda NSFW AI Chat?

A sada najkritičniji dio. Čavrljanje je super! Potpuno je bez cenzure i dopušta vam da kažete i radite što god želite! Djevojke možda neće dobro reagirati kada odmah zatražite golišavost prije nego što se uopće predstavite, ali to već znate iz iskustva iz prve ruke. Postoje neke druge značajke, poput opcije primanja glasovnih poruka. Vi birate glasove s popisa. Ne djeluju glatko i realno kao razgovori. Ipak, oni čine vaše razgovore upečatljivijim. Da imate djevojku u stvarnom životu umjesto da tražite partnericu robota na internetu, ne biste htjeli samo slati poruke, a tako je i ovdje. S obzirom na to da je tehnologija relativno nova, očekujem da će se ova značajka nastaviti poboljšavati.

Značajke

Deseci tisuća likova i djevojaka s kojima možete razgovarati

Necenzurirani chatovi s opcijama primanja NSFW slika u chatu

Prilagođena slika djevojke i generator likova

Glasovni razgovor

Kada se prijavite za premium, možete pristupiti premium likovima (onima najbolje dizajniranim i najzanimljivijim). Memorija vaših razgovora je poboljšana, dobivate prioritet poslužitelja, što znači brže poruke i pristup središtu zajednice, a vi ste prvi koji će isprobati nove značajke.

Postoji besplatno probno razdoblje s ograničenim značajkama.

15 USD mjesečno daje vam vrhunske modele, povijest razgovora i 5000 mjesečnih poruka.

35 USD mjesečno otključava 20,000 XNUMX poruka mjesečno i glasovni chat.

rezime

GirlfriendGPT jedna je od najboljih AI aplikacija za djevojke zbog ogromne raznolikosti koju dobivate. Ima fantastičnu generaciju i bazen, mnoštvo likova koje možete izabrati, a sami chatovi su umjetničko djelo. Vođenje više razgovora odjednom, uz dugoročno pamćenje, štedi vrijeme za ponovno objašnjavanje stvari. To je značajno ulaganje ako želite stvoriti neke duboke veze s likovima. Lako je usmjeriti razgovore prema sextingu i primanju NSFW slika od likova. Pristup svim ostalim sadržajima koje su izradili korisnici zabavan je i interaktivan način isprobavanja igranja uloga ili dobivanja inspiracije za vlastite kreacije.

Posjetite: GPTgirlfriend