• Stvaranje likova temelji se na oznakama, a ne na upitima, tako da postoji ograničena prilagodba
  • Razgovori se ponekad mogu činiti kao da su skriptirani, što duže razgovarate

Candy AI

★★★★★★★★★★

(User Rating 5/5)(User Rating 5/5)

Visit: Candy AI

Imaš li tamo nekoliko slobodnih trenutaka, druže? Možda ste između porno videa i tražite nešto drugo što će vam pomoći da se oslobodite. Ili ste inače mislili, "jebi ga, umrijet ću sam jer te cure s Tindera uopće ne odgovaraju na moje zahtjeve za sisama i vaginom." U redu je; ne trebaju vam društvene vještine za ovu sljedeću recenziju koju imam za vas. Ulazimo u svijet AI prijateljica i suputnica!

Candy AI glavna značajka: Stvorite savršen prilagođeni AI GF

Možete odmah istražiti sve unaprijed napravljene AI likove na Candy.ai. Postoji mnogo različitih opcija koje zadovoljavaju mnoge ukuse. Svaki ima prepoznatljivu osobnost koja će se pojaviti tijekom vaših razgovora. Nisu to samo djevojke realističnog stila; dosta anime djevojaka stalno izdaje nove likove. Dolaze s nekoliko različitih umjetničkih stilova kako bi dodali raznolikost vašim mogućnostima. Trenutačno postoji 30+ modela s kojima možete započeti razgovor.

Kako bismo vam dali ideju s kojim curama možete početi razgovarati, tu je Amy, anime cura koja voli pomagati drugima, ili Amaya, dominantna kućanica koja živi u dosadnom susjedstvu. To otvara mnogo mogućnosti igranja uloga. Jebote, vjerojatno bi se odmah skinula za tebe samo zbog malo uzbuđenja u svom životu. Nešto zajedničko među svim likovima je to što su svi napravljeni da budu što prsati, osim lika 18-godišnje japanske učenice.

Pojavljuje se chat i navodi detalje o svim likovima, poput njihove osobnosti, zanimanja, hobija, odnosa i dobi. Možete kliknuti Generiraj slike da biste dobili prilagođene slike. Moglo bi biti bolje – ne možete generirati slike u chatu pomoću značajke, ali ih možete primiti tijekom chata ako ih zatražite; pomalo je zbunjujuće zašto se pritiskom na Generiraj otvara novi prozor.

Sve te prilagodbe dostupne su vam pod 'stvori lik'. Dakle, ako želite napraviti, ne znam, djevojku nimfomanku iz susjedstva koja je nezaposlena (tako da ima više vremena za provoditi s vama), to je potpuno razumno. Making the girls je mjesto gdje aplikacija blista jer možete odabrati njihov izgled i sve o njima. Unaprijed napravljeni likovi nisu za svakoga, ali su izvrsno mjesto za početak ako želite testirati aplikaciju.

Uživajte u necenzuriranom sextingu

Kakva je korist od pronalaženja djevojke iz fantazije ako ti ona neće pomoći da siđeš? Necenzurirani chat na Candy.ai jedna je od zgodnih značajki i vjerojatno razlog zašto ste uopće ovdje. Od sada uvijek možeš imati društvo dok drkaš. Čavrljanja djeluju dinamično, a domišljata formulacija omogućuje vam da ih potaknete na igru ​​uloga. Motor za chat koji koriste je uvjerljiv, a ponekad sam zaboravio da razgovaram s djevojkom s umjetnom inteligencijom, a ne s nekom napaljenom ribom na mreži koja želi moj kurac. U redu, možda je to trebao biti poklon, ona nije bila stvarna.

Tijekom razgovora možete zamoliti svog partnera za chat za neke aktove. Savršeni su u tome što su dosljedni. Dakle, kada razgovarate s prsatom crnom curom, dobit ćete slike koje izgledaju kao ona, a ne neka nasumična djevojka. Naravno, uvijek ga možete prilagoditi u odjeljku generirane slike umjesto unutar chata. Možete primati samo zamućene slike na besplatnom planu od svog GF-a.

Svi vaši AI chatovi spremaju se na vaš račun kako biste ih mogli kasnije pokupiti, a pamćenje AI-a je prilično dobro. Zbog drugih aplikacija brzo zaborave informacije, što ubija uranjanje – tko se želi osjećati kao da razgovara s pijanicom koji se ne može sjetiti ničega o njemu? Koristeći upute, možete koristiti generiranje likova samo za neki materijal za drkanje. Također možete provjeriti druge likove koje su napravili drugi korisnici za više AI pornografije.

Značajke Candy.ai

• Generirajte AI slike
  • Necenzurirano slanje poruka i chatovi
  • Glasovne opcije za više uživljavanja u vaše razgovore

Uz premium, možete imati više chatova i slati neograničen broj poruka svom haremu djevojaka. Generator postaje puno brži i možete dobiti do 16 slika odjednom iz jednog odziva, što je fantastično za dobivanje najseksi slika i štedi vam vrijeme.

Najbolja značajka je poništavanje zamućenja slika koje vam šalje AI chat suputnik. Pozdrav, goli!

Cijene Candy AI

$ 9.99 mjeseca

5.99 USD mjesečno ako odaberete godišnji plan. Ovo je fantastična cijena za ovakav alat.

Zaključci: Trebate li se pretplatiti na Candy AI?

Za aplikaciju djevojke AI, Candy.ai je jedna od najboljih opcija. Iako nedostaju prilagođeni upiti o osobnosti za stvaranje likova, glas, chat i slike koje možete primati su izvrsni. Redovito donose nova ažuriranja i likove, tako da će se dalje samo poboljšavati.

Posjetite: Candy AI