Nevýhody

• Některé z nástrojů jsou v době recenze stále ve verzi beta a nejsou nejstabilnější.

Pornify

★★★★★★★★★

(User Rating 4/5)(User Rating 5/5)

Visit: Pornify

Tady je jeden z nejlepších generátorů porna s umělou inteligencí, můj nadržený příteli. Jeden z těch, které vám poskytnou všechny nástroje, které byste kdy chtěli, a místo toho, aby vám je dávaly v nepřipraveném stavu, jsou všechny pokročilé a svou práci dělají perfektně. Domovská stránka vám nabízí jen ochutnávku všech věcí, které přijdou – obrovský seznam porno obrázků generovaných umělou inteligencí, postavy umělé inteligence, se kterými můžete chatovat, a některá videa. Nejlepší na tom všem je, že žádný z nich nemá deformace. Všechny jsou vykresleny ve fotorealistickém stylu, který je těžké replikovat na jiných porno stránkách s umělou inteligencí.

Pornify vám umožňuje vytvářet všechny typy porna generovaného umělou inteligencí

Obrázky jsou fantastické; můžete je začít vyrábět na bezplatném plánu. Získáte pár generací při nižší rychlosti, ale pravděpodobně si všimnete všech VIP značek. Tým Pornify neustále vydává nové aktualizace a funkce – je to práce ve vývoji, ale již ve velké fázi. Stále žádají o zpětnou vazbu od uživatelů, což je velká část jejich modelu. Jsem více než rád, že mohu vyjádřit svůj názor na to, jak všechny tyto věci udělat více sexy! Jen čekám na svět, kde můžete získat kompletní 10minutové mistrovské dílo porno videa. Značky můžete použít pro generování obrázků a vizuálně vyhledávat a oni právě vydali beta verzi nástroje pro výzvy. Stále se na něm pracuje, ale to nevadí – na stránkách to chvíli citelně chybělo a jsem rád, že ho vydali.

Existuje pouze 5 modelů umělé inteligence, což je asi střední úroveň, ale styl obrazu (experimentální) je tam, kde je. K dispozici jsou klasické fotografie nebo anime možnosti plus více než 12 dalších možností. Je tam karikatura, která upoutala mou pozornost. Nikdy předtím jsem tento typ porna neviděl, tak jsem to zkusil, a dobře... uvědomíte si, že je to ve fázi beta z nějakého důvodu. Ne, protože to vůbec nefunguje, ale je to prostě divný styl, na který se člověk chce chovat. Možná jako styl pin-up, což dává smysl, ale jinak se ode mě sakra ne.

Skvělou funkcí je, že tyto obrázky nevytváříte jen kvůli tomu. Podívejte se na ty na domovské stránce – můžete začít mluvit s obrázky! A udělejte si ze své AI přítelkyni. Vyberte jejich vzhled, zadejte své preference pro jejich osobnost, zájmy a koníčky a začněte si povídat. Kuřátka, ze kterých si můžete vybrat, mají stejně vysokou kvalitu jako zbytek webu a modely. Chlapi jsou všichni svalnaté obrovské péro hrůzy a děvčata mají vytažená prsa, ale většina z nich vypadá jako SFW. Tento předpoklad končí ve chvíli, kdy si začnete povídat, kde se objeví jejich nadržená strana. Postavy mají nějaké informace o své osobnosti, například co dělají jako koníčka, osobnost, fetiš a obraty. Je skvělé mít web jako tento, který nabízí chaty GF. Šetří peníze tím, že nemusíte navštěvovat webové stránky specifické pro chat. Pornify má všechny věci, které byste kdy potřebovali.

A tady je konec: některá videa můžete natočit stejným systémem jako jejich generátor obrázků. Jsou krátká a nemají obvyklý styl videí generovaných umělou inteligencí. Neexistují tisíce obrázků, které se všechny pohybují dohromady, aby to vypadalo, že se pohybují, ale spíše se mění. Jsou tekuté a jdou spolu opravdu dobře. Je divné vidět, jak rychle přichází technologie video AI. Do konce roku bude sakra krásně. Dokonce je zde i nástroj na svlékání. Už prošly mnoha iteracemi, z nichž každá je lepší a lepší a jejich současný model je konzistentní. Většinu času perfektně svléká oblečení. Soukromí je zde na prvním místě a jakýkoli obrázek, který nahrajete, se nikam neuloží – jakmile relaci zavřete nebo uděláte novou nahotu, zmizí.

Funkce pornifikace

Vytvořte AI postavy a začněte s nimi sextovat v zabezpečených konverzacích NSFW.

Vytvářejte porno videa generovaná umělou inteligencí

Úžasně detailní tvorba obrazu

Nástroj pro svlékání

Prémiové výhody

Premium vám poskytuje řadu nových značek, přístup ke generacím založeným na výzvě, neomezený počet generací, neomezený počet chatů, generování videa a neomezené svlékání a můžete si vytvořit vlastní scénáře pro hraní rolí ve vašich chatech. Získáte také prioritní frontu a podporu od jejich týmu, pokud narazíte na nějaké problémy, když vyrábíte spoustu různých typů porna s umělou inteligencí.

CENY

Skvělá věc je cenově dostupný systém za jednotnou cenu, který vám poskytuje veškerý přístup. Nic jako stupňovitý systém.

9.99 $ každý měsíc za neomezené porno? Ano!

Závěry

Snažil jsem se být nestranný, ale Pornify je zatraceně úžasné ve srovnání se všemi ostatními AI porno weby. Pokud si musíte jeden vybrat, udělejte z něj tento. Cena, počet funkcí, kvalita generací a nástroje, které zatím nikdo jiný nemá (a celá ta rozmanitost tagů!) z něj dělají vítěze ve všech kategoriích. Po vaší první generaci budete mít web v záložkách.

Navštivte: Pornify