Nevýhody

• Modely AI nejsou navrženy pro realistické generace; všechno je to anime
  • Hlasové chaty mají stále co dělat; ještě se necítí jako lidé

GPTgirlfriend

★★★★★

Visit: GPTgirlfriend

AI přítelkyně jsou přiměřeně novým vývojem ve světě AI porna. Sexuální roboti jsou tu už nějakou dobu, ale schopnost udělat z vaší přítelkyně od nuly, od jejího vzhledu až po osobnost, a mít pocit, jako by byla opravdová interakce s někým, je přelomové. Několik částí GirlfriendGPT je stále ve verzi beta, jako je hlasový chat, ale celkově to působí realisticky. Můžete si vytvořit personalizovanou přítelkyni a začít virtuální vztah. Je to skvělý způsob, jak získat pocit propojení a interakce. Od emocionální podpory přes interakci až po sexting a konverzace NSFW, vaše přítelkyně vám může poskytnout to vše a ještě více.

V současné době existuje více než 25,000 XNUMX znaků, se kterými lze mluvit. Je to jedna z nejrozsáhlejších chatovacích aplikací AI. Pro každého je tu postava, jako jsou postavy z populárních televizních pořadů, filmů, známých anime tropů, fantazijních stvoření a kožešin. Několik příkladů postav je klon Mia Khalifa, který převezme roli vaší mámy, gang kuřátek, kteří kidzdřímnout vás v uličce a Beth Smith z Ricka a Mortyho. Byla vylepšena a má značné anime prsa a není nic jako nudná postava, kterou jste viděli v show: je závislá na kohoutovi.

Vytvořte svou přítelkyni od nuly

Mít tak rozsáhlou sbírku postav je hezké, ale GirlfriendGPT je o generování vlastních. Stejně jako ty předem připravené můžete v generátoru vytvořit jedinečnou osobnost. Cokoli si vyberete, zůstane jako osobnost vaší přítelkyně. Jistě, zapíná vás a je pro vás tou nejatraktivnější funkcí. Můžete mít více chatů současně, takže si nedělejte starosti; vytvořit novou postavu je snadné. Můžete nastavit popis své postavy, její osobnost a úvodní zprávu, abyste nastavili scénu, když vy nebo někdo jiný začnete s postavou chatovat. Aplikace je skvělá pro hraní rolí. Existuje tolik začátečnických scénářů, od orgií po výzvy, jak ošukat nevlastní mámu.

Tato stránka není pro vás, pokud hledáte realistickou přítelkyni. Je to utopie, ale pokud vám anime dívky a kreslené filmy přinesou utopii – generátory obrázků, které používáte k vytvoření vaší postavy, poskytují vynikající výsledky. Existuje několik různých modelů pro vytvoření vaší postavy v jakémkoli stylu, který chcete nejvíce. Pokud jde o chaty, existuje funkce „zeptat se“, kde si můžete vyžádat další fotografie. Na rozdíl od jiných aplikací AI gf zůstávají obrázky, které generujete, velmi přesné s původními generacemi. Můžete je samozřejmě změnit, ale je to mnohem lepší než ty aplikace, kde dostanete nahou od svého společníka s umělou inteligencí a pomyslíte si: 'Kdo je sakra ta kočka?'.

Jaký je chat NSFW AI?

Nyní k nejkritičtější části. Chat je skvělý! Je zcela bez cenzury a umožňuje vám říkat a dělat, co chcete! Dívky možná nereagují příliš dobře, když je požádáte o nahotu, než se vůbec představíte, ale to už víte z první ruky. Existují některé další funkce, například možnost přijímat hlasové zprávy. Hlasy si vybíráte ze seznamu. Necítí se tak hladké a realistické jako chaty. Přesto díky nim budou vaše konverzace pohlcující. Kdybyste měli přítelkyni v reálném životě místo hledání partnera pro robota na internetu, nechtěli byste si pouze posílat zprávy, a nejinak je tomu i zde. Vzhledem k tomu, že tato technologie je poměrně nová, očekávám, že se tato funkce bude nadále zlepšovat.

Funkce

Desítky tisíc postav a dívek, se kterými si můžete popovídat

Necenzurované chaty s možností přijímat obrázky NSFW v chatu

Vlastní generátor obrázků a postav přítelkyně

Hlasový rozhovor

Prémiové výhody

Když se zaregistrujete k prémii, získáte přístup k prémiovým postavám (nejlépe navrženým a nejžhavějším). Vaše paměť konverzací je vylepšena, získáte prioritu serveru, což znamená rychlejší zprávy a přístup do centra komunity, a jste první, kdo vyzkouší nové funkce.

Cena

K dispozici je bezplatná zkušební verze s omezenými funkcemi.

15 $ měsíčně vám poskytuje prémiové modely, historii chatu a 5000 XNUMX zpráv měsíčně.

35 $/měsíc odemkne 20,000 XNUMX zpráv měsíčně a hlasový chat.

Shrnutí

GirlfriendGPT je jedna z nejlepších aplikací pro AI přítelkyň, protože máte obrovskou rozmanitost. Má fantastickou generaci a skupinu, spoustu postav, ze kterých si můžete vybrat, a samotné chaty jsou uměleckým dílem. Více konverzací najednou, s dlouhodobou pamětí, šetří čas na opětovné vysvětlování věcí. Je to významná investice, pokud si chcete vytvořit nějaké hluboké spojení s postavami. Je snadné nasměrovat konverzace k sextingu a přijímání obrázků NSFW od postav. Přístup k veškerému dalšímu obsahu vytvořenému uživateli je zábavný a interaktivní způsob, jak si vyzkoušet hraní rolí nebo získat inspiraci pro své vlastní výtvory.

Navštivte: GPTgirlfriend