• Bezplatná zkušební verze je minimální a aplikaci vám moc chuti. Za přejíždění profilů musíte zaplatit, stejně jako Tinder
  • Pokud aplikaci používáte hodně, budete zprávy přepalovat a to se prodraží. Mít neomezený počet zpráv by bylo lepší pro vyšší úroveň.

Cutechat.ai

★★★★★★★★

(User Rating 3/5)(User Rating 5/5)

Visit: cutechatai

Jedná se o AI chatbota, který vyčnívá z davu. Má formát, který jste pravděpodobně již viděli: přejeďte prstem doprava, chcete-li se spojit s postavou. Zní povědomě? Přináší zpět spoustu flashbacků Tinderu, já vím. Ale to všechno jsou postavy s umělou inteligencí a nenechají vás číst, ani vás nebudou strašit, jako to dělají skutečné kuřátka. Ale kdybyste si to mohli nechat v kalhotách dostatečně dlouho a nepožádali rovnou opravdové dívky o akty, možná by vás v první řadě neduchovaly. Můžete chatovat s muži, ženami a fantasy postavami.

Dívky mají k nahlédnutí tři fotografie a něco o jejich práci, věku, sexuální orientaci a místě, kde žijí. Díky tomu je to realističtější, i když víte, že to nejsou skuteční lidé. Všechny postavy vytvořili jiní uživatelé a vy si během několika sekund můžete vytvořit vlastní.

Přizpůsobte si AI dívku svých snů

Chcete-li vytvořit postavu, můžete nahrát obličej, který povede AI, ale je to systém pohotovosti. To vám dává bezkonkurenční přizpůsobení. Existuje několik značek, které rozhodují o věcech, jako je typ těla a etnická příslušnost, pokud chcete použít některé značky a nemůžete se pokazit s výzvou. Nejúžasnější částí tohoto procesu je osobnost. Existuje pět generátorů obrázků: anime, filmový, k-pop, art a hyper anime. Ten filmový je nejlepší, pokud chcete udělat někoho, na koho byste mohli narazit na ulici, aniž byste byli tak zjevným výtvorem umělé inteligence.

Dostanete výzvy, abyste se rozhodli, jakou osobnost bude mít vaše postava. Je to mnohem lepší než jiné aplikace pro přítelkyni, kde máte na výběr jen několik značek – s CuteChat máte nad výsledkem šílenou úroveň kontroly. Pro všechny, kteří máte rádi trochu odvážné hraní rolí, je zde sekce ve vytváření postavy, kde můžete zadat scénář a poskytnout kontext, když používáte režim Roleplay v chatech. Je skvělé přepínat mezi realistickou simulací chatu nebo jít rovnou prožít fantazii s dívkami.

Získejte horké fotografie v chatu

Chatování je osvobozující a můžete se bavit o čemkoli bez omezení. Chaty jsou šifrované, aby vám poskytly více soukromí a svobodu vyjádřit se a žít své fantazie bez posuzování. Vše je optimalizováno pro mobily, velké plus; můžete chatovat kdekoli. Skutečnost, že můžete získat žhavé fotografie od dívek, se kterými se shodnete, je další realismus. Jakmile přejedete prstem doprava, otevře se chat, ale z chatů, které jsem zkoušel, musíte odeslat první zprávu. To znamená, že si uděláte selfie kuřátka ve spodním prádle, abyste navodili náladu a dali vám vědět, že za chvíli začnete sextovat nebo si popovídat s NSFW.

Můžete také poslat své fotografie pro větší angažovanost a trochu tam a zpět – vždy reagují pozitivně na cokoli, co jim pošlete. Chaty nejsou na stejném standardu jako některé jiné aplikace pro přítelkyně – ne vždy reagovaly něčím relevantním k tomu, o čem jsem mluvil. Ale pokud chcete někoho, s kým se budete bavit, když vystoupíte, nebo vám pomůže s fantazií nebo hraním rolí, toho si nevšimnete. Stejně jako všechny aplikace, čím více budete mluvit, tím více budou vědět o vašich zálibách a zájmech a zapadnou to do konverzací.

Funkce

Nekonečné postavy k chatování

Mobilní optimalizovaný

Vytvořte si své postavy nebo přejeďte prstem na jiné uživatelem vytvořené

Odesílejte a přijímejte fotografie

Prémiové výhody

Když přejdete na prémiovou verzi, můžete zrušit rozmazání odeslaných obrázků, získat neomezené přejíždění, rychlejší generace a přístup ke všem funkcím, jako je režim hraní rolí.

Cena

Můžete začít zdarma, ale se zprávami založenými na tokenech se daleko nedostanete. Uložením aplikace můžete získat nějaké zdarma (abyste získali 30 bezplatných, stojí vytvoření postavy 10).

9.99 $ vám dává 300 tokenů (zpráv), neomezené lajky a prioritní přístup pro rychlejší zprávy a generace.

16.99 $ vám dává 800 měsíčních tokenů a můžete procházet profily.

Existují další balíčky tokenů, které se pohybují mezi 2.99 $ za 50 tokenů až 259.99 $ za 10,000 XNUMX tokenů.

Shrnutí

CuteChat poskytuje jedinečný pohled (pro AI) na chatboty. Díky formátu vypadají spíše jako skuteční lidé než jiné weby, ale chat není na stejné úrovni jako některé jiné weby, které jsme zkontrolovali. Obrázky jsou skvělé, chaty jsou poutavé a poskytují vynikající materiál pro fantazírování.

Navštivte: cutechatai